Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2007 20:58 - Днес
Автор: bamby13 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2061 Коментари: 7 Гласове:
1



Още вчера като си лягах си мечтах да можех де се мултиплицирам, понеже бях на ясно какви задачки ме чакат днес. Е, и без мултипликация се справих, но с около час и половина след края на работното време( добре че си бях забравила картата за достъп, та да не ме голбят Профсъюзите :-Р) И така, довърших анализата от вчера и след като проверих резултатите, убедих се че нищо не се поср.., уупс исках да кажа объркало през нощта се хвърлих на следващите две. Да, но не съм само аз. Повечето от анализите които правим вървят през един хитър и малко капризен апарат и трябва да си чакаш реда. Когато знаеш, че следващата седмица си на бач, чакаш и си свиркаш или си чатиш, но когато знаеш че си в отпуск и не си ли го изработиш сега, като се върнеш пак теб ще чака, плюс натрупалото се за периода, когато те е нямало. Може и някой друг да го изработи, но с мръхкане, а аз страшно много мразя да ми мрънкат ( чудно защо ли, самата аз обичам да мрънкам)
И така, чакайки да ми дойде реда отидох и да Деканата да взема един подпис, централния вход-затворен, защото в цялата сграда тече грандиозен ремонт. "Черния" вход е на около 15мин оттам. Добре поне че каката която се грижи за нас е мила, любезна и отзивчива. Плюс което е и готина. Мечтая си всички чиновнички да бяха като нея. На връщане, пресичайки на Зебра, за да си хвана трамвая,кола с белгийск регистрация реши че няма нужда да спира, та аз трябваше да го направя. В този момент безкрайно съжалих, че между двайсетината думи които знам на фламандски няма нищо подходящо за случая, та рижия чичка се размина само с поздрав към леля му на чист и звучен български. Доработо си методиките, проверих собствените и на останалите. Само не си мислете, че съм някакъв шеф или голямата работа, днес просто, така се налагаше. Резултатите бяха принтирани, за да бъдат изпртатени на тези коитои се интересуват от тях. Разбира се, хартията в принтера свърши по средата на работата и понеже освен мен друг нямаше установих, че като се наложи съм можела и само да си сменя ролката.
После, последнио пазари на бързо, прибиране е канско задръстване (нищо ново)Багажа ми е почти стегнат вече, дори и успях да попиша в блога. Знам какво забравих, но не е от жизнена необходимост. След малко една агентка идва да ме вземе и отпрашваме за Виена. От  там утре сутрин летим за София. Как само я чакам тая отпуска....



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bambola - priaten pat
20.09.2007 21:02
i veselo izkarvane :))
цитирай
2. bamby13 - :-)))))))
20.09.2007 21:07
благодаря ти, мила
цитирай
3. shiva - адиииии
20.09.2007 21:49
Ади вече!

Откога те чакам!!!!!!!!!
цитирай
4. lemonpie - ~
20.09.2007 22:20
И аз съм на опашката с чакащите, да знаеш :-*
цитирай
5. анонимен - Бамбиииии :))))))
20.09.2007 22:59
Айде, айде айдеееееееееееееее =]
цитирай
6. faith - Искааааааааааааааааааааааааааааам
21.09.2007 00:50
усмихнати лакирани крачета!
цитирай
7. ady - :)))
21.09.2007 10:49
:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bamby13
Категория: Забавление
Прочетен: 846797
Постинги: 256
Коментари: 2046
Гласове: 26167
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930