Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2008 20:00 - Поне за ден на море
Автор: bamby13 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1794 Коментари: 6 Гласове:
0








Така се пееше на времето в една песен. То и днес текстът и не е сменен и пак така си се пее, но нали трябва някакъв увод да направя, все пак, та за това цитирам песента.
Тази година бея до морето не само за ден, ами за цели три. По-скоро само за три, ноооооо, по-добре 3, отколкото нито един.
Пътувах до там с автобус на небезизвестна фирма. Малко преди тръгване из автобуса се разходи една спретната какичка и пред всеки остави детска книжка. В същото време по озвучителната система чухме, как небезивестната фирма продава тези книжки с благотворителна цел и парите събрани от продажбата им ще отидат за детската онкология. На всеки щяла да бъде издадена разписка, а ако някой иска може и да остави повече пари от себестойността и. Ваканционно и алтруистично настроение бе обхванало всички и повечето хора си взехме книжките. Разписка, обаче, никой не получи. Дано действително събраните пари отидат там, където беше анонсирано.
Малко след като излязохме от София се чу тъп звук и автобусът спря за 5-10 мин. Мисля си, че някоя животинка не стихна там, за където беше тръгнала.....След като продължихме по живо, по здраво, шофьорът реши да пусне видое. Е да, но видеото нещо захапа и това което гледахме до Стара Загора беше заглавието на филма. Заглавие прореческо, пълно с позитивизъм. ...:-))))))))))
Снимах го, разбира се
imageКачеството на снимката е безобразно и заглавието не се вижда много добре, та за това го пиша
"Ще Умреш Днес"
Мен пророречеството не ме връхлетя. Надявам се че и никой от пътуващите, всочки млади симпатични хора. 
А морето, еееех морето.....Разкош...... Освен основните три дейности се занимавахме и с някои допълнителни, характерни за мястото и сезона. 
Dори и на театър успяхме да идем за краткият си престой. Постановката на "Искри и Сезони" Лоши Момичета. Ако имате възможност да я видите не се колебайте, струва си.
Представлените в читалището ми напомни "Под Игото"и представлението на Многострадалната Геновева. Само дето не пяхме в края.....Интересното за мен бе, че при появяването на артист на сцената публиката започваще да ръкопляска. Един агент от компанията ми обясни ""ми те това са гледали в шоуто на Слави. Появи ли се някой, започват аплодисменти" Изсмях се гръмко, добре че съвпадна със смехът на залата.
Хайде стига съм писала. 
следват малко морски снимки

image

image

image

image

image

image

image










Тагове:   море,   ден,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. shiva - их, кво хубаво краче :*
19.08.2008 20:42
:)
цитирай
2. bamby13 - :-)))))))
19.08.2008 21:55
някоя морска сВирена ми е влезнала в кадъра ;-)
цитирай
3. piccola - лудетино,
19.08.2008 21:55
а камъче донесе ли ми?
и да не се обадиш, че си тук?:(
цитирай
4. bamby13 - 'ми аз такова....
19.08.2008 22:14
само са кратко...следващият път, обещавам. Тържвствено! само дай на ЛС координати
цитирай
5. ady - Ааах морето
20.08.2008 08:55
:)))
цитирай
6. sis - хе хе,
20.08.2008 11:18
заглавието не е било пророческо :P
:):):):)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bamby13
Категория: Забавление
Прочетен: 843438
Постинги: 256
Коментари: 2046
Гласове: 26167
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031