Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2009 11:37 - От тук от там
Автор: bamby13 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1487 Коментари: 5 Гласове:
7






Вчера, докато се прибирах ми идваха какви ли не мисли. Първо минах през една книжарница, за да си купя книжка по тема, която ме интересува. Още на входа ме посрещнаха рекламите на новата книга на Коелю, а много видно място беше оставана цяла камара от самата книга. Дори не помня заглавието и. Сигурно ще скандализирам не малко от вас, като кажа, че считам че след Алхимикът той, Коелю, здраво се комерсиализира. Бълва книги (шапка долу за продуктивността му), в които по объркан начин не казва нищo ( лично мнение, изобщо не твърдя, че е меродавно). Но коя съм аз да виня когото и да било, че се бил комерсиализирал. Все пак, трябва да се яде...... А този начин на камерсиализация е къде-къде по-добър от заливащата пошлост на чалгата и риалити шоутата. Да не говорим за продажните политици, които за или дори без паница леща предават национални интереси в полза на собствените си!
Пред мола в който е книжарницата се беше настанила групичка клошари. Бяха се снабдили с няколко заветни пластмасови бутилки с вино и нищо друго не съществуваше за тях. Всъщност те или подобни на тях са там по всяко време на денонощието. Мястото е централно, минават доста чужденци и къде с кражба, къде с просия успяват да някак да избутат още един ден. И си мисля, че когато са се родили, в тези хора са влагани толкова обич, грижи и надежди, в колкото всеки един от нас. Послената мисъл на семейството им е била, че малкото им хубаво, розово бебе след 20-30 години ще се валя дрогирано или пияно по площадите. И какво ли трябва да им се е случило за да деградират до тaм, че единствената им цел е да се доберат до евтин алкохол?
И понеже на същото площадче е един от Коледните базари се сетих за кампанийното събиранe по Коледа на подаръци и храни за сираците, което е чудесно, но тези деца имат нужда от топла храна, дума и дрешка 365 дни в годината. Не само по Коледа!
Нещо много тъжен стана този постинг. Като за разтоварване,  една  снимкаimage









Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - бамби
02.12.2009 12:36
защо ли се чувствам точно по същият начин, ...
не харесвам куельо, твърде много плоскости и щаблон.
цитирай
2. gantree - мне
02.12.2009 12:58
Невероятно много хора не влагат нищо, абсолютно нищичко в малките си розови бебета. А снимката е много готина :)
цитирай
3. bamby13 - 'ми защото явно сме учили в една и ...
02.12.2009 14:22
'ми защото явно сме учили в една и съща "елитна детска градина", @сов ;-P

вероятно от там идват и проблемите, вероятно от там идват и проблемите,@gan. Хич не ми се иска да са невероятно много и се надявам да не си прав. Кьде е смисзла да сзъдаваш каквото и да било, ако нищо не влагаш в него?!
цитирай
4. panazea - Кой знае какво им се е случило!
02.12.2009 16:17
Някои не издържат на пресата , която ни се прилага толкова години!
Снимката е прекрасна и децата така се вписват в тази хубава природа , защото са си част от нея!
цитирай
5. bambola - ...
02.12.2009 17:07
абсолютно съгластна с мнението за Куеио..

Някои от тези които аз срещам са така наречени български гурбетчии, аз си мисля пък за семеиcтвата им дето си мислят че работят в чужбина, а те само се напиват в чужбина...
За децата,майната му и свят..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bamby13
Категория: Забавление
Прочетен: 846536
Постинги: 256
Коментари: 2046
Гласове: 26167
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930